company logo

10 βήματα για ιδανική σιλουέτα… μέχρι το καλοκαίρι!

10 βήματα για ιδανική σιλουέτα… μέχρι το καλοκαίρι!

Το καλοκαίρι δεν αργεί να κάνει την εμφάνισή του και μαζί μ αυτό και η έντονη επιθυμία για απώλεια των περιττών κιλών. Η σκέψη και μόνο ότι τα καλοκαιρινά ρούχα και τα μαγιό θα αποκαλύψουν τη σιλουέτα, προκαλεί πανικό και άγχος με συνέπεια να καταφεύγουμε σε ακραίες λύσεις που υπόσχονται άμεσα και θαυματουργά αποτελέσματα. Η απώλεια των περιττών κιλών όμως, δεν πρέπει να αποτελεί κίνδυνο για τη σωματική υγεία αλλά ούτε και την ψυχική ισορροπία μας. Αντίθετα, με 10 απλά βήματα μπορούμε να βελτιώσουμε τη σιλουέτα μας, χωρίς να εκθέσουμε τον οργανισμό μας σε κίνδυνο. Ακολουθείστε λοιπόν τα εξής:

  • Φροντίστε καθημερινά να τρώτε ένα πλήρες πρωινό όπως γάλα με δημητριακά η ψωμί με μέλι και ένα ποτήρι φυσικό χυμό η φρούτο.
  • Τρώτε ένα ενδιάμεσο σνακ πριν το μεσημεριανό σας γεύμα ( τοστ, κράκερς, κριτσίνια ).
  • Συνοδέψτε το μεσημεριανό σας γεύμα με άφθονη σαλάτα.
  • Πίνετε πολύ νερό, τουλάχιστον 2 λίτρα / μέρα Αν ακολουθείτε άσκηση προσθέστε 1 ποτήρι νερό επιπλέον για κάθε ώρα άσκησης.
  • Μην παραλείπετε το βραδινό γεύμα, το οποίο μπορεί να είναι μια σαλάτα με τυρί η αυγό η τόνο, ένα γιαούρτι και 1-2 φρούτα.
  • Η άσκηση μπορεί να αποδειχτεί αποτελεσματική μόνο αν γίνεται τουλάχιστον 3 φορές / βδομάδα.
  • Θυμηθείτε ότι τα κιλά που θέλετε να χάσετε δεν τα αποκτήσατε μέσα σε ένα μήνα, άρα μην απαιτείτε από τον οργανισμό σας να τα χάσει άμεσα.
  • Μην ξεκινάτε κανένα πρόγραμμα αδυνατίσματος έχοντας άγχος για τα αποτελέσματα, μπορεί να σαμποτάρει την προσπάθειά σας και να σας οδηγήσει ακόμα και στην εγκατάλειψή του.
  • Μην καταπιέζετε τον εαυτό σας τρώγοντας τροφές που υπό άλλες συνθήκες δεν θα δοκιμάζετε καν. Ότι πρόγραμμα και να ακολουθείτε πρέπει να είναι εξατομικευμένο στις δικές σας ανάγκες αλλά και βασιζόμενο στις γευστικές σας προτιμήσεις.
  • Προσαρμόστε τη διατροφή σας σε ένα καθημερινό τρόπο ζωής και όχι μόνο στο διάστημα που θα χρειαστείτε για να χάσετε τα περιττά κιλά, διαφορετικά είναι πολύ πιθανόν τα κιλά να προστεθούν και πάλι μόλις σταματήσετε την προσπάθεια.

Τέλος μην ξεχνάτε ότι τα παραπάνω αποτελούν μέρος μιας γενικότερης σωστής διατροφικής συμπεριφοράς που πρέπει να εφαρμόζετε καθημερινά και όχι μόνο λίγο πριν το καλοκαίρι, διατηρώντας έτσι ένα όμορφο και υγιές σώμα όλο το χρόνο!!!

Τελευταία άρθρα

Μοσχάρι κρασάτο με λαχανικά (Νουά)
Μοσχάρι κρασάτο με λαχανικά (Νουά)

Μοσχάρι κρασάτο με λαχανικά (Νουά)

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα: Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς 2017 – Δράσεις του Ωνασείου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου

2η ΗΜΕΡΙΔΑ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ - ΚΕΑΔΔ
2η ΗΜΕΡΙΔΑ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ - ΚΕΑΔΔ

2η ΗΜΕΡΙΔΑ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ - ΚΕΑΔΔ