company logo

4 τρόποι για να φτιάξετε θρεπτικότατο Guacamole χωρίς αβοκάντο

4 τρόποι για να φτιάξετε θρεπτικότατο Guacamole χωρίς αβοκάντο

1. Edamole

Αυτή η συνταγή απαιτεί μια σακούλα κατεψυγμένα, αποφλοιωμένα φασόλια σόγιας edamame αντί του αβοκάντο. Απλά βράζετε τα φασόλια και στη συνέχεια τα πολτοποιείτε, προσθέτοντας τα υπόλοιπα συστατικά του Guacamole, όπως πιπεριές, σκόρδο, κρεμμύδια, και χυμό λάιμ. Ακόμα, τα κατεψυγμένα φασόλια σόγιας edamame έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από ό, τι τα αβοκάντο.

2.Guacamole από μπρόκολο 

Συχνά οι άνθρωποι ενοχλούνται από την  υφή και τη γεύση των λαχανικών, συνεπώς όταν πολτοποιούμε ένα λαχανικό και του προσθέτουμε μυρωδικά και μπαχαρικά, μπορούμε να μετατρέψουμε τη γεύση του. Η συνταγή χρησιμοποιεί μπρόκολο, τυρί κρέμα χωρίς πολλά λιπαρά και πολτοποιημένα κάσιους, έτσι ώστε να δημιουργήσει την  υφή του guacamole χωρίς να χρησιμοποιήσει καθόλου  αβοκάντο. 

3. Guacamole από μπιζέλι

Το μόνο που χρειάζεται εδώ είναι κατεψυγμένα μπιζέλια, μια χούφτα κόλιαντρο, 1 σκελίδα σκόρδο, 1 λάιμ, 1 μικρό κρεμμύδι, αλάτι και έτοιμη.

4. Guacamole από σπαράγγια και μπιζέλια 

Πολτοποιήστε τα σπαράγγια και τα μπιζέλια και προσθέσετε στραγγιστό ελληνικό γιαούρτι μαζί με τα υπόλοιπα υλικά της κλασικής συνταγής του Guacamole.

 

Τελευταία άρθρα

Διατροφικές συμβουλές για άτομα με γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση
Διατροφικές συμβουλές για άτομα με γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση

Η γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση (ΓΟΠ) συμβαίνει όταν ο οισοφαγικός σφιγκτήρας δεν κλείνει επαρκώς, με αποτέλεσμα...

Μους λευκής σοκολάτας με γιαούρτι και μύρτιλα
Μους λευκής σοκολάτας με γιαούρτι και μύρτιλα

Μους λευκής σοκολάτας με γιαούρτι και μύρτιλα

Η βιταμίνη D δρα προστατευτικά έναντι της σκλήρυνσης κατά πλάκας
Η βιταμίνη D δρα προστατευτικά έναντι της σκλήρυνσης κατά πλάκας

Η πολλαπλή σκλήρυνση, γνωστή και ως σκλήρυνση κατά πλάκας, αποτελεί...