company logo

Μειώστε τον κίνδυνο ασθενειών με την προσθήκη “χρωμάτων” στη διατροφή σας !

Μειώστε τον κίνδυνο ασθενειών με την προσθήκη “χρωμάτων” στη διατροφή σας !

Τελευταίες έρευνες αναφέρουν ότι μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά συμβάλει στη  μείωση του κινδύνου του καρκίνου.

Ιδρύματα και φορείς όπως η Mayo Clinic , η Αμερικανική Αντικαρκινική Εταιρεία ( ACS ) και το Αμερικανικό Ινστιτούτο Έρευνας για τον Καρκίνο ( AICR ) , προτρέπουν τον κόσμο να προσθέσει στη διατροφή του περισσότερα φρούτα και λαχανικά . Οι κατευθυντήριες γραμμές της ΑCS υποδεικνύουν ότι πρέπει να καταναλώνονται  πέντε ή περισσότερες μερίδες την ημέρα, ενώ το AICR έχει θέσει ως στόχους τα 2-3 φλιτζάνια λαχανικά και 1 ½  φλιτζάνια φρούτων την ημέρα . Μια μερίδα , όπως ορίζεται από το Υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ , είναι ένα μέτριο φρούτο ή 1/2 φλιτζάνι βρασμένα ή ψιλοκομμένα λαχανικά ή 1 φλιτζάνι ωμά πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Στη διατροφή, καλό είναι να περιλαμβάνονται:

  • Σκούρα και πράσινα λαχανικά (σπανάκι, λάχανο).
  • Βαθύ κίτρινα και πορτοκαλί φρούτα και λαχανικά (πορτοκάλια, γλυκοπατάτες).
  • Κόκκινα , μπλε , μοβ και λευκά φρούτα και λαχανικά (μούρα, κουνουπίδι).

Μπορεί  να είναι φρέσκα , κατεψυγμένα ή κονσερβοποιημένα χωρίς προσθήκη αλατιού ή ζάχαρης . Για καλύτερα αποτελέσματα επιλέξτε ολόκληρα φρούτα ή λαχανικά αντί για χυμούς (καθώς έτσι χάνεται μεγάλο ποσοστό ινών). Τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν απαραίτητα αντιοξειδωτικά και φυτοχημικά ( φυτικής προέλευσης χημικές ουσίες ) που προστατεύουν τα κύτταρα του οργανισμού από τις καρκινογόνες ουσίες.

 

Τελευταία άρθρα

Η διατροφική αξία των καλοκαιρινών φρούτων
Η διατροφική αξία των καλοκαιρινών φρούτων

Το καλοκαίρι μας χτυπά πια την πόρτα και εμείς το υποδεχόμαστε με ένα μεγάλο καλάθι... 

Μπιφτέκι για διατροφή
Μπιφτέκι για διατροφή

Μπιφτέκι για διατροφή

Πρωτότυπες ιδέες πρωινού για άτομα με διαβήτη τύπου 2
Πρωτότυπες ιδέες πρωινού για άτομα με διαβήτη τύπου 2

Η διαχείριση του διαβήτη απαιτεί προσοχή στα σάκχαρα...