company logo

Μειώστε τον κίνδυνο ασθενειών με την προσθήκη “χρωμάτων” στη διατροφή σας !

Μειώστε τον κίνδυνο ασθενειών με την προσθήκη “χρωμάτων” στη διατροφή σας !

Τελευταίες έρευνες αναφέρουν ότι μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά συμβάλει στη  μείωση του κινδύνου του καρκίνου.

Ιδρύματα και φορείς όπως η Mayo Clinic , η Αμερικανική Αντικαρκινική Εταιρεία ( ACS ) και το Αμερικανικό Ινστιτούτο Έρευνας για τον Καρκίνο ( AICR ) , προτρέπουν τον κόσμο να προσθέσει στη διατροφή του περισσότερα φρούτα και λαχανικά . Οι κατευθυντήριες γραμμές της ΑCS υποδεικνύουν ότι πρέπει να καταναλώνονται  πέντε ή περισσότερες μερίδες την ημέρα, ενώ το AICR έχει θέσει ως στόχους τα 2-3 φλιτζάνια λαχανικά και 1 ½  φλιτζάνια φρούτων την ημέρα . Μια μερίδα , όπως ορίζεται από το Υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ , είναι ένα μέτριο φρούτο ή 1/2 φλιτζάνι βρασμένα ή ψιλοκομμένα λαχανικά ή 1 φλιτζάνι ωμά πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Στη διατροφή, καλό είναι να περιλαμβάνονται:

  • Σκούρα και πράσινα λαχανικά (σπανάκι, λάχανο).
  • Βαθύ κίτρινα και πορτοκαλί φρούτα και λαχανικά (πορτοκάλια, γλυκοπατάτες).
  • Κόκκινα , μπλε , μοβ και λευκά φρούτα και λαχανικά (μούρα, κουνουπίδι).

Μπορεί  να είναι φρέσκα , κατεψυγμένα ή κονσερβοποιημένα χωρίς προσθήκη αλατιού ή ζάχαρης . Για καλύτερα αποτελέσματα επιλέξτε ολόκληρα φρούτα ή λαχανικά αντί για χυμούς (καθώς έτσι χάνεται μεγάλο ποσοστό ινών). Τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν απαραίτητα αντιοξειδωτικά και φυτοχημικά ( φυτικής προέλευσης χημικές ουσίες ) που προστατεύουν τα κύτταρα του οργανισμού από τις καρκινογόνες ουσίες.

 

Τελευταία άρθρα

Κέικ χωρίς αυγά και βούτυρο
Κέικ χωρίς αυγά και βούτυρο

Κέικ χωρίς αυγά και βούτυρο

Η Βιταμίνη D στην πρόληψη του αυτισμού
Η Βιταμίνη D στην πρόληψη του αυτισμού

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Queensland ανακάλυψαν ότι... 

Μελιτζάνες παπουτσάκια Σαρακοστής
Μελιτζάνες παπουτσάκια Σαρακοστής

Μελιτζάνες παπουτσάκια Σαρακοστής