company logo

Μπριάμ παραδοσιακό

Μπριάμ παραδοσιακό

Υλικά

  • μελιτζάνες 500 γρ., καθαρισμένες και κομμένες σε ροδέλες
  • πατάτες 500 γρ., καθαρισμένες και κομμένες σε ροδέλες
  • κολοκυθάκια 500 γρ., καθαρισμένα και κομμένα σε ροδέλες
  • κρεμμύδια 2 κομμένα σε ροδέλες
  • πιπεριές μακρόστενες 500 γρ., καθαρισμένες και χοντροκομμένες
  • ώριμες ντομάτες 6 μεγάλες, τριμμένες
  • μαϊντανός 2 κουταλιές της σούπας, ψιλοκομμένος
  • σκόρδο 1 κουταλιά της σούπας, ψιλοκομμένο
  • ελαιόλαδο 1½ φλιτζάνι του τσαγιού
  • νερό 1 φλιτζάνι του τσαγιού
  • ζάχαρη 1/2 κουταλάκι του γλυκού
  • αλάτι, πιπέρι φρεσκοτριμμένο

 

Εκτέλεση

Αφήνουμε τις μελιτζάνες σε σουρωτήρι, αφού τις αλατίσουμε για να ξεπικρίσουν. Τις πλένουμε, τις στραγγίζουμε και τις στεγνώνουμε καλά. Ζεσταίνουμε μια ποσότητα ελαιόλαδου σε φαρδιά αντικολλητική κατσαρόλα και σοτάρουμε τα λαχανικά με την εξής σειρά: πατάτες, κολοκυθάκια, κρεμμύδια, πιπεριές και τέλος τις μελιτζάνες. Βγάζουμε τα λαχανικά με τρυπητή κουτάλα.

Ανακατεύουμε σε μπολ τις ντομάτες με το μαϊντανό, το σκόρδο, αλάτι, πιπέρι, ζάχαρη και το υπόλοιπο λάδι. Στρώνουμε σε ταψί τα σοταρισμένα λαχανικά και τα περιχύνουμε με το μείγμα της ντομάτας.

Τα σκεπάζουμε με αλουμινόχαρτο και τα ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 °C για 1 ώρα. Αφαιρούμε κατόπιν το αλουμινόχαρτο, ανακατεύουμε προσεκτικά τα λαχανικά και συνεχίζουμε το ψήσιμο μέχρι να πάρουν χρώμα. Σερβίρουμε το μπριάμ χλιαρό και το συνοδεύουμε με φέτα (προαιρετικά).

Τελευταία άρθρα

Το παιδί μου δεν τρώει όλα τα τρόφιμα. Πώς να το χειριστώ;
Το παιδί μου δεν τρώει όλα τα τρόφιμα. Πώς να το χειριστώ;

Μελέτες έχουν δείξει ότι ένα σημαντικό ποσοστό των παιδιών...

Διατροφή και Διαβήτης
Διατροφή και Διαβήτης

Ο σακχαρώδης διαβήτης είναι μια νόσος κατά την οποία παρατηρούνται... 

Μουρουνέλαιο: Η αλήθεια στα ψιλά γράμματα…
Μουρουνέλαιο: Η αλήθεια στα ψιλά γράμματα…

«Προσέχω πολύ τη διατροφή και την υγεία μου… Παίρνω καθημερινά μουρουνέλαιο»...