company logo

Πρωινό γεύμα

Πρωινό γεύμα

Είμαι φοιτητής και επειδή δεν προλαβαίνω να τρώω πρωινό σκέφτομαι να πίνω φρέσκους χυμούς με φρούτα εποχής (έχω αποχυμωτή) θα ήθελα να μου προτείνεται κάποιους συνδυασμούς που να μην έχουν πολλές θερμίδες αλλά να είναι ένα καλό πρωινό. 

 

Η επιλογή του χυμό από αποχυμωτή είναι μία καλή επιλογή για πρωινό γεύμα αλλά και μία καλή εναλλακτική για κάποιον που δεν προλαβαίνει ή δεν επιθυμεί να καταναλώσει φρούτα. Τις πρωινές ώρες συμβάλλει στην πρόσληψη εύχρηστης ενέργειας και υγρών που χρειάζεται ο ανθρώπινος οργανισμός μετά από τις ώρες του νυχτερινού ύπνου. Το είδος των φρούτων που θα χρησιμοποιήσεις, δεν έχει μεγάλη σημασία. Σου προτείνουμε να χρησιμοποιείς φρούτα εποχής. Μία επιλογή που μπορεί να κάνει την διαφορά, είναι η προσθήκη ξηρών καρπών στον χυμό. Με τον τρόπο αυτό προσθέτεις στο γρήγορο αυτό γεύμα μικρά ποσά πολυακόρεστων λιπαρών οξέων και πρωτεΐνης, κάνοντας το πρωινό γεύμα πλήρες. 

 

Γιάννης Χρύσου

Κλινικός διατροφολόγος-διαιτολόγος

Επιστημονικός συνεργάτης Diet TV


Τελευταία άρθρα

Η διατροφική αξία των καλοκαιρινών φρούτων
Η διατροφική αξία των καλοκαιρινών φρούτων

Το καλοκαίρι μας χτυπά πια την πόρτα και εμείς το υποδεχόμαστε με ένα μεγάλο καλάθι... 

Μπιφτέκι για διατροφή
Μπιφτέκι για διατροφή

Μπιφτέκι για διατροφή

Πρωτότυπες ιδέες πρωινού για άτομα με διαβήτη τύπου 2
Πρωτότυπες ιδέες πρωινού για άτομα με διαβήτη τύπου 2

Η διαχείριση του διαβήτη απαιτεί προσοχή στα σάκχαρα...