company logo

Τα 6 πιο συνηθισμένα λάθη στη διατροφή μας

Τα 6 πιο συνηθισμένα λάθη στη διατροφή μας

Η εξάρτηση από τον καφέ με γάλα

Κρέμα γάλακτος, σαντιγύ, σιρόπια γλυκόζης - αν ο καφές σας περιέχει σημαντική ποσότητα από τέτοια συστατικά, τότε θα περιέχει επίσης έναν σημαντικό αριθμό θερμίδων. Συχνά πολύς κόσμος αντικαθιστά το πρωινό  του με ένα ρόφημα καφέ, με αποτέλεσμα να προσλαμβάνει θερμίδες από σάκχαρα και κορεσμένα λιπαρά αντί για ένα  διατροφικά ισορροπημένο πρωινό. Για να μπορέσετε να ελέγξετε αυτές τις  επιπλέον υγρές θερμίδες, περιορίστε τα πιο πάνω συστατικά στον καφέ σας  και προσπαθήστε να αντικαταστήσετε το ρόφημα σας με ένα απλό τσάι ή έναν σκέτο καφέ.

Γευματίζετε πολύ αργά

Σχεδόν κανένας πια δεν απολαμβάνει ένα κανονικό το μεσημέρι, κάθε μέρα. Πιο πιθανό ακόμα είναι το γεύμα αυτό να παραλείπεται εξ ολοκλήρου, με αποτέλεσμα  τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα να παρουσιάζουν έντονες διακυμάνσεις. Ένα  ισορροπημένο γεύμα στη μέση της ημέρας δεν συμβάλει μόνο στον έλεγχο του βάρους, αλλά ρυθμίζει και την όρεξη σας. Ένα διατροφικά ισορροπημένο γεύμα θα περιέχει 2-3 φλιτζάνια σαλάτα λαχανικών, μια μερίδα πρωτεΐνης που μπορεί να προέρχεται από αυγά, τόνο, κοτόπουλο ή χαμηλών λιπαρών τυρί και τουλάχιστον ½ φλιτζάνι υδατάνθρακες, όπως το καστανό ρύζι ή κινόα, μια φέτα ολικής αλέσεως.

Τσιμπολόγημα 

Το τσιμπολόγημα είναι μια συνήθεια που συμβάλει κατά πολύ στην αύξηση του σωματικού βάρους. Αν αναρωτιέστε γιατί δεν έχετε χάσει τα επιθυμητά κιλά, απλά δώστε προσοχή, ή ακόμα καταγράψτε, το τι καταναλώνετε με ακρίβεια το επόμενο 24ώρο. Μπορεί να εκπλαγείτε από τις περιττές θερμίδες που καταναλώνετε .

Επιβραβεύετε τον εαυτό σας με τρόφιμα στο τέλος της ημέρας

Μπορεί να ακολουθήσατε πιστά μια σωστή διατροφή όλη την ημέρα, να πήγατε γυμναστήριο και να θέλετε να επιβραβεύσετε τον εαυτό σας. Το θέμα όμως είναι ότι οι επιλογές που κάνετε τείνουν να είναι υψηλές σε θερμίδες όπως η σοκολάτα, τα μπισκότα ή το παγωτό. Η πλήξη μπορεί να είναι ένας λόγος που τρώμε αργά το βράδυ, ή μάλλον μια κακή συνήθεια που έχει σχηματιστεί με την πάροδο του χρόνου. Προσπαθήστε να περιορίσετε την επιβράβευση σας σε σνακ των 100 θερμίδων, ενώ το πιο σημαντικό είναι να αποφεύγετε να αγοράζετε τέτοιου είδους πυκνά θερμιδικά τρόφιμα έτσι ώστε να μην υπάρχουν στο σπίτι .

Υπερβολική κατανάλωση υγιεινών επιλογών

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι πολλά τρόφιμα έχουν οφέλη για την υγεία. Ο σολομός είναι μια πλούσια πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, ενώ το ελαιόλαδο είναι γεμάτο από αντιοξειδωτικά και βιταμίνη Ε. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να προσέχετε την ποσότητα κατανάλωσης…. Για παράδειγμα, πολύ συχνά ο κόσμος καταναλώνει ένα σακουλάκι ξηρούς καρπούς για σνακ σε αντίθεση με τη μικρή χούφτα που θα έπρεπε.

Ξεχνώντας τα λαχανικά

Τα  λαχανικά και οι σαλάτες δεν περιέχουν σχεδόν καθόλου θερμίδες και θα έπρεπε να καταναλώνονται τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα. Η κατανάλωση περισσότερων λαχανικών είναι το πιο απλό πράγμα που μπορείτε να κάνετε για να ελέγξετε το βάρος σας. Απολαύστε τα ωμά, ψητά, προσθέστε τα στην ομελέτα σας, και η υγεία σας θα ωφεληθεί μακροπρόθεσμα, όπως και το βάρος σας.

Τελευταία άρθρα

Θεραπεία λεύκης με βιταμίνες, μέταλλα και πολυφαινόλες
Θεραπεία λεύκης με βιταμίνες, μέταλλα και πολυφαινόλες

Η λεύκη επηρεάζει εξίσου τους άνδρες και τις γυναίκες... 

Είναι πάντα προστατευτικά τα υψηλά επίπεδα «καλής» χοληστερόλης;
Είναι πάντα προστατευτικά τα υψηλά επίπεδα «καλής» χοληστερόλης;

Εάν θέλετε να αποφύγετε τις καρδιακές παθήσεις ίσως πρέπει...

Μίνι σουβλάκι κοτόπουλο σε δροσερή καλοκαιρινή μαρινάδα
Μίνι σουβλάκι κοτόπουλο σε δροσερή καλοκαιρινή μαρινάδα

Μίνι σουβλάκι κοτόπουλο σε δροσερή καλοκαιρινή μαρινάδα