company logo

30 λεπτά καθημερινής σωματικής άσκησης μπορούν να κάνουν τη διαφορά!

30 λεπτά καθημερινής σωματικής άσκησης μπορούν να κάνουν τη διαφορά!

Σύμφωνα με νέα δεδομένα, 30 λεπτά καθημερινής σωματικής άσκησης επιτυγχάνουν το ίδιο ποσοστό απώλειας βάρους  με αυτή των 60 λεπτών.

Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη Δανία, συμμετείχαν 60 υπέρβαροι αλλά υγιείς άνδρες οι οποίοι ακολούθησαν πρόγραμμα σωματικής άσκησης 30 ή 60 λεπτών την ημέρα για συνολικά 13 εβδομάδες, ενώ φορούσαν μηχάνημα καταγραφής της φυσικής τους δραστηριότητας, των θερμίδων και του καρδιακού ρυθμού. Οι προπονήσεις των συμμετεχόντων είχαν σχεδιαστεί έτσι ώστε να προκαλούν ελαφριά εφίδρωση ενώ η ένταση των ασκήσεων ενισχύονταν 3 φορές την εβδομάδα.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι άνδρες που ασκούνταν 30 λεπτά την ημέρα έχασαν κατά μέσον όρο 4 κιλά σε διάστημα 3 μηνών σε σύγκριση με αυτούς που ασκούνταν 60 λεπτά οι οποίοι έχασαν 1 κιλό λιγότερο, δηλαδή 3 κιλά. Έτσι λοιπόν, φάνηκε πως η άσκηση της 1 ώρας δεν παρέχει επιπρόσθετη απώλεια στο σωματικό βάρος ή λίπος από αυτή των 30 λεπτών.

Η μικρή διαφορά στην απώλεια των κιλών μεταξύ των ανδρών που ακολούθησαν πρόγραμμα άσκησης 30 και 60 λεπτών μπορεί να οφείλεται σε 2 λόγους. Πρώτον, τα 30 λεπτά άσκησης δεν εξάντλησαν την ενέργεια των ασκούμενων και τους άφησαν σωματικά δραστήριους καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.  Δεύτερον, είναι πιθανό οι άνδρες που ασκούνταν 60 λεπτά αντί για 30 να είχαν περισσότερη όρεξη για φαγητό και να έτρωγαν παραπάνω απ’ όσο πρέπει.  

Η συγκεκριμένη έρευνα είναι πολύ σημαντική καθώς τονίζει πως δεν χρειάζονται ώρες και ιδρώτας για να μειώσουμε το σωματικό μας βάρος ή λίπος. 30 λεπτά απλών καθημερινών ασκήσεων που προκαλούν ήπια εφίδρωση είναι ικανά ώστε να φέρουν γρήγορα τα αποτελέσματα που επιθυμούμε.

Βιβλιογραφία: M. Rosenkilde, P. L. Auerbach, M. H. Reichkendler, T. Ploug, B. M. Stallknecht, A. Sjodin. Body fat loss and compensatory mechanisms in response to different doses of aerobic exercise - a randomized controlled trial in overweight sedentary malesAJP: Regulatory, Integrative and Comparative Physiology, 2012


Τελευταία άρθρα

Γιατί είναι απαραίτητη η λήψη της βιταμίνης D να γίνεται σε ημερήσια βάση
Γιατί είναι απαραίτητη η λήψη της βιταμίνης D να γίνεται σε ημερήσια βάση

Ένα από τα θέματα που μας απασχολούν στη διεξαγωγή επιστημονικών ερευνών... 

Μπορεί η διατροφή να προλάβει ή να αντιμετωπίσει τα αυτοάνοσα νοσήματα;
Μπορεί η διατροφή να προλάβει ή να αντιμετωπίσει τα αυτοάνοσα νοσήματα;

Στις μέρες μας ολοένα και αυξάνεται ο αριθμός των ατόμων...

Βιταμίνη D και Covid-19
Βιταμίνη D και Covid-19

Πλήθος επιστημονικών δεδομένων υποδεικνύουν πως η βιταμίνη D...