company logo

Αντιμέτωποι με το άγχος: Μπορεί η διατροφή να κάνει τη διαφορά;

Αντιμέτωποι με το άγχος: Μπορεί η διατροφή να κάνει τη διαφορά;

Είναι άραγε αλήθεια ότι ορισμένα τρόφιμα μπορεί να επιδεινώσουν το άγχος και άλλα να έχουν μια ηρεμιστική επίδραση;

Το να είστε αντιμέτωποι με το άγχος μπορεί να είναι μια πρόκληση και συχνά απαιτεί την πραγματοποίηση αλλαγών στον τρόπο ζωής. Δεν υπάρχουν τρόφιμα που θεραπεύουν το άγχος, αλλά μπορεί να βοηθηθείτε βελτιώνοντας τη διατροφή σας . Δοκιμάστε αυτά τα βήματα:

Φάτε ένα πρωινό που περιλαμβάνει πρωτεΐνη. Η κατανάλωση πρωτεΐνης στο πρωινό μπορεί να σας βοηθήσει να αισθάνεστε χορτάτοι μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και να βοηθήσει στη διατήρηση του σακχάρου στο αίμα σας να είναι σταθερό, έτσι ώστε να έχετε περισσότερη ενέργεια καθώς ξεκινάτε τη μέρα σας.

Τρώτε σύνθετους υδατάνθρακες. Οι υδατάνθρακες πιστεύεται ότι αυξάνουν την ποσότητα της σεροτονίνης στον εγκέφαλο, η οποία έχει μια κατευναστική επίδραση. Τρώτε τροφές πλούσιες σε σύνθετους υδατάνθρακες, όπως δημητριακά ολικής αλέσεως, πλιγούρι βρώμης, κινόα, ψωμιά και δημητριακά ολικής αλέσεως. Αποφύγετε τρόφιμα που περιέχουν απλούς υδατάνθρακες, όπως τα ζαχαρούχα τρόφιμα και ποτά.

Πίνετε άφθονο νερό. Ακόμα και η ήπια αφυδάτωση μπορεί να επηρεάσει τη διάθεσή σας.

Περιορίστε ή αποφύγετε το αλκοόλ. Το άμεσο αποτέλεσμα του αλκοόλ μπορεί να είναι η ηρεμία. Αλλά, καθώς το σώμα σας διαχειρίζεται το αλκοόλ, μπορεί να σας κάνει νευρικούς. Το αλκοόλ μπορεί επίσης να επηρεάσει τον ύπνο.

Περιορίστε ή αποφύγετε την καφεΐνη. Αποφύγετε τα ροφήματα με καφεΐνη. Μπορούν να σας κάνουν να αισθάνεστε νευρικότητα και άρα να επηρεάσουν τον ύπνο σας.

Δώστε προσοχή στις δυσανεξίες σε συγκεκριμένες τροφές. Σε κάποια άτομα, ορισμένα τρόφιμα ή πρόσθετα τροφίμων μπορούν να προκαλέσουν δυσάρεστες σωματικές αντιδράσεις. Αυτές οι φυσικές αντιδράσεις μπορεί να οδηγήσουν σε αλλαγές στη διάθεση, συμπεριλαμβανομένης της ευερεθιστότητας ή του άγχους.

Προσπαθήστε να τρώτε υγιεινά, ισορροπημένα γεύματα. Αυτό είναι σημαντικό για τη συνολική σωματική και ψυχική υγεία. Τρώτε πολλά φρέσκα φρούτα και λαχανικά, και αποφύγετε την υπερφαγία. Τρώτε επίσης τακτικά, ψάρια που είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, όπως ο σολομός.

Οι αλλαγές στη διατροφή σας μπορεί να κάνουν κάποια διαφορά στην γενική διάθεσή σας ή την αίσθηση της ευημερίας, αλλά δεν είναι υποκατάστατο της θεραπείας. Αν το άγχος σας είναι σοβαρό και προσπαθείτε να το αντιμετωπίσετε καθημερινά, μπορεί να χρειαστεί συμβουλευτική ψυχοθεραπεία, φαρμακευτική αγωγή ή άλλη αγωγή.

Τελευταία άρθρα

Ετικέτες τροφίμων: ένα χρήσιμο εργαλείο για τον καταναλωτή
Ετικέτες τροφίμων: ένα χρήσιμο εργαλείο για τον καταναλωτή

Η διασφάλιση μιας ισορροπημένης και υγιεινής διατροφής...  

Η Κουρκουμίνη ως υποψήφια για την πρόληψη και θεραπεία της COVID-19
Η Κουρκουμίνη ως υποψήφια για την πρόληψη και θεραπεία της COVID-19

Ο ιός SARS-CoV-2  εμφανίστηκε στην Κίνα τον Δεκέμβριο του 2019...

ΛΙΠΑΡΑ : ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ H OXI?
ΛΙΠΑΡΑ : ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ H OXI?

Μια από τις σοβαρότερες παρεξηγήσεις στο χώρο της διατροφής, αφορά στην κατανάλωση λίπους...