company logo

Απώλεια βάρους σε σοβαρά κινητικά προβλήματα

Απώλεια βάρους σε σοβαρά κινητικά προβλήματα

Είμαι 55 χρονών , παραπληγική και παχύσαρκη, θα ήθελα να μου πείτε πως μπορώ να χάσω βάρος μόνο με δίαιτα αφού δεν μπορώ να κινηθώ?

 

Για να καταφέρετε να χάσετε βάρος, θα πρέπει να λαμβάνετε λιγότερες θερμίδες από αυτές που καταναλώνετε ημερησίως. Το γεγονός ότι δεν κινήστε, υποχρεώνει τον οργανισμό σας να «καίει» λιγότερες θερμίδες, συγκριτικά με κάποιον άλλον άνθρωπο που είναι δραστήριος. Έτσι είστε αναγκασμένη να μειώσετε περισσότερο την θερμιδική σας πρόσληψη.

Συνήθως ένα διαιτολόγιο μεταξύ 1200-1500 θερμίδων ημερησίως θα πρέπει να σας δώσει τον επιθυμητό αποτέλεσμα. Από την πλευρά σας θα πρέπει να είστε υπομονετική και να στοχεύετε σε ένα ρυθμό απώλειας όχι μεγαλύτερο από το μισό κιλό εβδομαδιαίως.

Το διαιτολόγιο σας θα πρέπει να ακολουθεί τους γενικούς κανόνες υγιεινής διατροφής. Δηλαδή να περιλαμβάνει τρόφιμα από όλες τις ομάδες τροφίμων. Μην αποκλείετε τρόφιμα και γεύματα αλλά προσπαθήστε να μειώσετε επιθετικά την ποσότητα λίπους και ελαίων που χρησιμοποιείτε. Αντικαταστήστε τα επεξεργασμένα δημητριακά με ολικής άλεσης και μην παραλείπετε καμία ημέρα τα φρούτα και τα λαχανικά από το διαιτολόγιο σας.

 

Γιάννης Χρύσου

Κλινικός διατροφολόγος-διαιτολόγος

Επιστημονικός συνεργάτης Diet TV

 

Τελευταία άρθρα

Ετικέτες τροφίμων: ένα χρήσιμο εργαλείο για τον καταναλωτή
Ετικέτες τροφίμων: ένα χρήσιμο εργαλείο για τον καταναλωτή

Η διασφάλιση μιας ισορροπημένης και υγιεινής διατροφής...  

Η Κουρκουμίνη ως υποψήφια για την πρόληψη και θεραπεία της COVID-19
Η Κουρκουμίνη ως υποψήφια για την πρόληψη και θεραπεία της COVID-19

Ο ιός SARS-CoV-2  εμφανίστηκε στην Κίνα τον Δεκέμβριο του 2019...

ΛΙΠΑΡΑ : ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ H OXI?
ΛΙΠΑΡΑ : ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ H OXI?

Μια από τις σοβαρότερες παρεξηγήσεις στο χώρο της διατροφής, αφορά στην κατανάλωση λίπους...