company logo

Δίαιτα με κοτόπουλο

Δίαιτα με κοτόπουλο

Είμαι υπέρβαρη και κάνω συχνά δίαιτες. Το διάστημα αυτό ακολουθώ μία δίαιτα με αρκετό κοτόπουλο αλλά μου λένε ότι είναι επικίνδυνη. Θα έπρεπε να ανησυχώ για κάποιο πρόβλημα που μπορεί να προκαλέσω στον οργανισμό μου;

 

Σε καμία περίπτωση δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για κάποιο πρόβλημα που μπορεί να προκαλέσει η κατανάλωση κοτόπουλου εάν αυτήν δεν είναι υπερβολική. Το κοτόπουλο είναι ένα λευκό κρέας με λίγα λιπαρά και συχνά χρησιμοποιείται σε προγράμματα απώλειας βάρους. Δεν θα πρέπει όμως σε καμία περίπτωση να αποτελεί την μόνη σας επιλογή, καταλήγοντας στην υπερκατανάλωση και την μονοφαγία. Θα πρέπει πάντα να αποτελεί μέρος ενός ισορροπημένου διαιτολογίου που να ορίζεται από την ποικιλία.

Το κρέας του κοτόπουλου περιέχει πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας. Μία μερίδα είναι αρκετή για να παρέχει το 70% των αναγκών ενός μέσου ενήλικα σε πρωτεΐνη. Η υπερπρόσληψη όμως μπορεί να οδηγήσει σε κέτοση, μία ανεπιθύμητη για τον οργανισμό κατάσταση. Επίσης μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη απέκκριση ασβεστίου στα ούρα σας.

Επιπλέον, το κοτόπουλο είναι μία καλή πηγή νιασίνης και βιταμίνης Β6. Οι δύο αυτές βιταμίνες δρουν ως συνένζυμα και εξυπηρετούν αρκετές από τις μεταβολικές λειτουργίες του οργανισμού σας και την φυσιολογική παραγωγή ενέργειας. Τέλος η κατανάλωση κοτόπουλου προκαλεί εντονότερο κορεσμό περιορίζοντας έτσι το αίσθημα της πείνας.

Η κατανάλωση λοιπόν του κοτόπουλου μπορεί και πρέπει να περιέχεται σε ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους. Χρησιμοποιήστε το σε ποσότητα μερίδας σε όποιο γεύμα το καταναλώνετε και συνοδεύστε το με λίγο ψωμί, ρύζι ή πατάτα.

 

Γιάννης Χρύσου

Κλινικός διατροφολόγος-διαιτολόγος

Επιστημονικός συνεργάτης Diet TV