company logo

Όταν κολλήσει η ζυγαριά

Όταν κολλήσει η ζυγαριά

Καλημέρα.

Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση πάνω σε ένα θέμα που με ταλαιπωρεί χρόνια. Κατ' αρχήν έχω θέμα πολυκυστικών και θυρεοειδή, τον "άσχημο" όπως λέω που τρως φυσιολογικά και παίρνεις κιλάκια με το παραμικρό. Εδώ και 8 μήνες περίπου κάνω διατροφή με διατροφολόγο. Μέχρι τους 6 μήνες είχα χάσει 17 κιλά (είχα φτάσει να ζυγίζω 108 και πλέον είμαι 91). Το τελευταίο καιρό είμαι τελείως στάσιμη. Το Πάσχα είπα να φάω λίγο παραπάνω μπας και ξυπνήσει ο οργανισμός μου αλλά τίποτα. Πήρα μάλιστα, μετά το έχασα αλλά και πάλι στάσιμη. Δοκίμασα να ξεκινήσω γυμναστική όταν άρχισα να κολλάω και τη 1η εβδομάδα έχασα κανονικά αλλά από τη 2η και μετά τίποτα. Έχω τρελαθεί! Είμαι 23 χρονών και δεν αντέχω να βλέπω τον εαυτό μου στα 90 κιλά. Έχει πέσει πολύ η ψυχολογία μου μετά από όλη αυτή την προσπάθεια και δε ξέρω τί να κάνω για να βοηθηθώ! Μου αρέσει να τρώω υγιεινά και το συνεχίζω χάνω δε χάνω κιλά αλλά είναι μεγάλο μαρτύριο να προσπαθείς και να μη γίνεται τίποτα. Υπάρχει κάποια συμβουλή που θα μπορούσατε να μου δώσετε ή έστω να καταλάβω γιατί το κάνει αυτό ο οργανισμός μου? Να σημειώσω ότι η γυμναστική περιλάμβανε ασκήσεις στο σπίτι, ποδήλατο και περπάτημα. Επίσης λαμβάνω Τ4 ως θεραπεία. Ευχαριστώ πολύ και περιμένω με αγωνία την απάντησή σας αν είναι εφικτό!

 

Γεια σου Δήμητρα,

διάβασα με προσοχή την αναφορά σου. Παρατήρησα ότι αναφέρεις ότι μία κοπέλα 23 ετών δεν μπορεί να παραμένει στα 90 κιλά. Δεν το αντέχει. Η ίδια όμως κοπέλα πριν από λίγο καιρό, για λόγους που δεν μπορούσε να διαχειριστεί, έφτασε στα 108 κιλά. Ξεκίνησε βήμα-βήμα να μειώσει  το βάρος του και κατάφερε θαυμάσια. Έχασε 17 κιλά σε ένα διάστημα 6 μηνών. Απίθανα!!! Η ίδια προσπάθησε και ο οργανισμός της, την βοήθησε. Τώρα, στα 91 κιλά, έχει "κολλήσει". Η απώλεια όμως των 17 κιλών είναι μία μείωση του αρχικού βάρους, περισσότερο από 15%!

Διαβάζω επίσης ότι σου αρέσει η προσπάθεια σου. Τρως και θα τρως υγιεινά. Συνέχισε έτσι και δώσε λίγο χρόνο στον οργανισμό σου να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Αύξησε την ενεργειακή κατανάλωση μέσω της άσκησης και ξεκίνησε να γράφεις με λεπτομέρεια ότι τροφή καταναλώνεις. Πήγαινε με τις καταγραφές σου στον διαιτολόγο για να τις αξιολογήσει και να σου πει εάν πρέπει να κάνεις κάποιες αλλαγές. 

Οπωσδήποτε όμως εξοπλίσου με υπομονή και απόλαυσε την αλλαγή που έχεις ήδη πετύχει. Τρώγε σωστά και έλεγξε τις ποσότητες που καταναλώνεις. Το αποτέλεσμα θα ακολουθήσει!!!

 

Γιάννης Χρύσου

Κλινικός διατροφολόγος-διαιτολόγος

Επιστημονικός συνεργάτης Diet TV 

Τελευταία άρθρα

Γλυκομαννάνη : «Δουλεύει» πραγματικά στο αδυνάτισμα;
Γλυκομαννάνη : «Δουλεύει» πραγματικά στο αδυνάτισμα;

Τον τελευταίο καιρό και βάση των ερωτημάτων που λαμβάνω καθημερινά...  

Βασιλικός πολτός: Είναι μόνο για.. βασίλισσες;
Βασιλικός πολτός: Είναι μόνο για.. βασίλισσες;

Η βασίλισσα των μελισσών τρέφεται αποκλειστικά με βασιλικό πολτό...

Keto Diet: Αξίζει αυτή η νέα τάση...ή μήπως όχι?
Keto Diet: Αξίζει αυτή η νέα τάση...ή μήπως όχι?

Η αλήθεια είναι ότι ήθελα καιρό να γράψω ένα άρθρο για την κετογονική δίαιτα...