company logo

Πρακτικές λύσεις για την καθημερινή σας γυμναστική

Πρακτικές λύσεις για την καθημερινή σας γυμναστική

Τα τελευταία χρόνια πολλοί από εμάς κάνουν καθιστική ζωή η οποία προσκαλεί διάφορα προβλήματα υγείας, όπως  παχυσαρκία, υπέρταση και άγχος. Η άσκηση αποτελεί ένα κλειδί για μια υγιή ζωή. Η γυμναστική σε καθημερινή βάση, όχι μόνο βοηθά στη βελτίωση της υγείας σας, αλλά ενισχύει την αυτοπεποίθηση και ανακουφίζει από το άγχος. Η άσκηση είναι ένας θαυμάσιος τρόπος για να αναζωογονηθεί το σώμα και η ψυχή σας. Εάν λοιπόν, έχετε τελικά αποφασίσει να κάνετε την άσκηση μέρος της καθημερινότητάς σας και θέλετε κάποιες συμβουλές, μπορείτε να τις βρείτε στα παρακάτω tips:

Tips για την καθημερινή άσκηση

1.Δεν είναι υποχρεωτικό να ενταχθείτε σε πρόγραμμα κάποιου γυμναστηρίου. Μπορείτε να κάνετε απλές ασκήσεις που δεν απαιτούν ειδικό εξοπλισμό, όπως το ζωηρό περπάτημα ή το τρέξιμο.

2.Φτιάξτε ένα πρόγραμμα με ποικιλία στις ασκήσεις, έτσι ώστε να μην βαρεθείτε με την καθημερινή ρουτίνας άσκησης.

3.Φροντίστε να έχετε ένα ζευγάρι βαράκια και μια μεγάλη μπάλα, έτσι ώστε να μπορείτε να κάνετε διάφορες ασκήσεις στο σπίτι.

4.Θα πρέπει να φοράτε άνετα ρούχα. Αυτό περιλαμβάνει αθλητικά παπούτσια και φαρδιά ρούχα.

5.Κάντε γυμναστική ακούγοντας μουσική. Αυτό θα σας βοηθήσει να το διασκεδάσετε!

6.Κρατήστε ένα αρχείο των ασκήσεων που έχετε κάνει. Για παράδειγμα, σημειώστε τον αριθμό των push ups που έχετε πραγματοποιήσει. Αυτό θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τον αριθμό των επαναλήψεων σταδιακά.

7. Ποτέ μην το παρακάνετε. Ασκηθείτε από 30 έως 60 λεπτά την ημέρα.

8. Αν προτιμάτε να γυμνάζεστε στο σπίτι, μπορείτε να βοηθηθείτε από διάφορα βίντεο προπονήσεων που είναι διαθέσιμα στο διαδίκτυο και να μάθετε τα ακριβή βήματα για να εκτελείτε σωστά τις διάφορες ασκήσεις.

9.Μία φορά την εβδομάδα, κάντε διάλειμμα από την καθημερινή σας προπόνηση.

10.Αντί να πίνετε ροφήματα διαίτης, πίνετε νερό. Έτσι θα αποφευχθεί η λήψη επιπλέον θερμίδων.

11.Μην ξεχνάτε ποτέ να κάνετε πρώτα ζέσταμα.

12. Καλό θα ήταν να κάνετε όλα τα είδη των ασκήσεων για να γυμναστούν όλοι οι μύες του σώματός σας.

13.Εάν γυμνάζεστε στο γυμναστήριο, φροντίστε να μάθετε τη σωστή μέθοδο χρήσης του εξοπλισμού, διότι υπάρχει κίνδυνος ακόμα και να χτυπήσετε.

14. Μάθετε να αναπνέεται σωστά κατά την εκτέλεση των ασκήσεων. Θα πρέπει να εκπνέετε στη μυϊκή σύσπαση και να εισπνεύστε για τη χαλάρωση των μυών.

15.Η αερόβια άσκηση είναι πιο διασκεδαστική και γι’ αυτό μπορείτε να την επιλέγετε, όταν έχετε βαρεθεί μονότονες ασκήσεις.

16.Ασκηθείτε με παρέα. Με τον τρόπο αυτό δεν βαριέστε εύκολα.

17.Φροντίστε να κάνετε όλως των ειδών τις ασκήσεις ,αντοχής αλλά και μυϊκής ενδυνάμωσης.

18.Κάθε 4 εβδομάδες αλλάξτε το πρόγραμμα γυμναστικής σας. Με αυτό τον τρόπο και δεν βαριέστε και σταδιακά ανεβάζετε το επίπεδο δυσκολίας.

 

Tips για την γυμναστική με στόχο την απώλεια βάρους

1.Προσέξτε τι τρώτε! Για να χάσετε βάρος θα πρέπει να κάψετε περισσότερες θερμίδες από ό, τι καταναλώνετε.

2. Μην υποκύπτετε σε εξαντλητικές δίαιτες της μόδας αλλά ακολουθήστε ένα πρόγραμμα υγιεινής διατροφής. Αλλάξετε τις διατροφικές σας συνήθειες και να αυξήστε την κατανάλωση των φρέσκων φρούτων και λαχανικών.

3.Μετρήστε το ύψος σας και ανακαλύψτε το ιδανικό βάρος σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να ορίσετε τους στόχους σας. Θα πρέπει να χάνετε τουλάχιστον ένα κιλό ανά εβδομάδα.

4.Αποφύγετε το γρήγορο φαγητό (fast food) και τα λιπαρά τρόφιμα. Επίσης, μειώστε την πρόσληψη των υψηλών σε υδατάνθρακες τροφίμων όπως τα ζυμαρικά, το άσπρο ψωμί και οι πατάτες.

5.Να ενημερώνεστε για τις θερμίδες που περιέχει το φαγητό σας, αυτό θα σας βοηθήσει να περιορίσετε την πρόσληψη θερμίδων.

6.Αλλάξτε τους τύπους ασκήσεων που κάνετε ώστε να μην βαριέστε.

7.Θέστε τους στόχους σας! Οι στόχοι σας όμως θα πρέπει να είναι ρεαλιστικοί και όχι να λιμοκτονείτε ή να γυμνάζεστε υπερβολικά.

8.Μην συγκρίνετε τον εαυτό σας με τους άλλους, γιατί ο καθένας έχει διαφορετικές απαιτήσεις και κάθε ένας από εμάς χάνει βάρος με διαφορετικές ταχύτητες.

9.Να κοιμάστε τουλάχιστον 8 ώρες το βράδυ ώστε να ξεκουράζεται το σώμα σας.

10. Έχετε μικρά και συχνά γεύματα. Μην παραλείψετε το πρωινό και ακολουθείστε τον κανόνα «πρωινό σαν βασιλιάς, μεσημεριανό σαν κοινός άνθρωπος και δείπνο σαν ζητιάνος»!

11.Αυξήστε την πρόσληψη φυτικών ινών που βοηθούν στην απορρόφηση των λιπών στο σώμα.

12.Πίνετε τουλάχιστον 8 ποτήρια την ημέρα νερό. Είναι κανόνας για την απώλεια βάρους.

13.Η δραστηριότητα είναι το κλειδί για την απώλεια βάρους! Αποφύγετε τη χρήση ανελκυστήρων και ανεβείτε τις σκάλες. Περπατήστε για να κάψετε θερμίδες και για να εξοικονομήσετε καύσιμα. Εάν έχετε ένα κατοικίδιο ζώο, πάρτε το μαζί σας για μια βόλτα.

Λοιπόν, ο κατάλογος με τις συμβουλές για την καθημερινή άσκηση είναι αρκετά μεγάλος και αυτές ήταν μερικές από τις σημαντικές. Είναι πάντα καλό βέβαια να συμβουλευτείτε έναν ειδικό που θα σας φτιάξει το πλάνο για την γυμναστική σας. Κάντε την άσκηση μια καθημερινή απαίτηση για το σώμα σας και αυτό σίγουρα θα σας κρατήσει υγιή. Καλή τύχη!

Τελευταία άρθρα

Γιατί είναι απαραίτητη η λήψη της βιταμίνης D να γίνεται σε ημερήσια βάση
Γιατί είναι απαραίτητη η λήψη της βιταμίνης D να γίνεται σε ημερήσια βάση

Ένα από τα θέματα που μας απασχολούν στη διεξαγωγή επιστημονικών ερευνών... 

Μπορεί η διατροφή να προλάβει ή να αντιμετωπίσει τα αυτοάνοσα νοσήματα;
Μπορεί η διατροφή να προλάβει ή να αντιμετωπίσει τα αυτοάνοσα νοσήματα;

Στις μέρες μας ολοένα και αυξάνεται ο αριθμός των ατόμων...

Βιταμίνη D και Covid-19
Βιταμίνη D και Covid-19

Πλήθος επιστημονικών δεδομένων υποδεικνύουν πως η βιταμίνη D...