company logo

Σολωμός με σπανάκι

Σολωμός με σπανάκι

Υλικά (για 4 μερίδες) :

4 φέτες σολωμού (500 γρ. στο σύνολο)

½ φλ.τσαγιού ξηρό λευκό κρασί

2 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα

150 γρ. βρασμένο σπανάκι

¼ Φλ.τσαγιού μοτσαρέλλα

Λίγο μοσχοκάρυδο

Λίγο πιπέρι

Ενα φύλλο δάφνης

 

Προετοιμασία  :

Ξεβγάζουμε τα φιλέτα σολωμού με κρύο νερό και τα στεγνώνουμε με απορροφητικό χαρτί κουζίνας. Σε ρηχό κατσαρολάκι  ρίχνουμε ενάμιση φλ.τσαγιού νερό, το κρασί, το ψιλοκομμένο κρεμμυδάκι και τη δάφνη. Μόλις το μίγμα ξεκινήσει να βράζει ρίξτε προσεκτικά τα φιλέτα σολωμού και μόλις ξαναπάρει βράση , χαμηλώστε τη φωτιά και σκεπάστε. Αφήστε για 8-10 λεπτά τα φιλέτα σε χαμηλή φωτιά και μετά βγάλτε τα από το κατσαρολάκι.Βάλτε τώρα τα φιλέτα σολωμού σε προθερμασμένη σχάρα και καλύψτε το καθένα με το βρασμένο σπανάκι το οποίο έχετε ανακατέψει πρώτα με το μοσχοκάρυδο το πιπέρι και την μοτσαρέλα. Οταν το τυρί λιώσει απομακρύνεται από την σχάρα.

Ανάλυση θρεπτικών συστατικών :Θερμίδες          188

(ανά μερίδα)                              Πρωτείνες        27 γρ.

                                                Λίπος               8 γρ

                                                Υδατάνθρακες   2 γρ.   

Σχόλιο :

O σολωμός είναι ένα από τα πιο πλούσια ψάρια σε ω-3 λιπαρά οξέα. Η κατανάλωση των ω-3 λιπαρών οξέων βρέθηκε πως μειώνουν σημαντικά τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων στο αίμα, ενώ παράλληλα αυξάνουν τα επίπεδα της «καλής» χοληστερόλης HDL. Οταν αυτά τα λιπαρά οξέα μεταβολιστούν, δίνουν προϊόντα (γνωστά ως εικοσανοειδή) που έχουν ισχυρή αντιαθηρωματογόνο και αντιθρομβωτική  δράση.Μάλιστα, σε μια μεγάλη έρευνα που έγινε σε ασθενείς με πρόσφατο ιστορικό εμφράγματος, η αυξημένη κατανάλωση ψαριού στο διαιτολόγιό τους μείωσε τους θανάτους κατά 20%.Λαμβάνοντας υπόψη μας πως n κατανάλωση ψαριού, ιδιαίτερα στην παιδική ηλικία, δεν ξεπερνά τη μία φορά την εβδομάδα, γίνεται σαφές πως πρέπει να αυξήσουμε τις πηγές πρόσληψης των ω-3 λιπαρών οξέων.Πρέπει επίσης να τονίσουμε πως τα ω-3 λιπαρά οξέα κρίνονται αναγκαία για την ανάπτυξη και την καλή λειτουργία της όρασης, του δέρματος καθώς και του εγκεφάλου.Τέλος σε πρόσφατη μελέτη Φιλανδών επιστημόνων φάνηκε πως μια διατροφή πλούσια σε ω-3 λιπαρά μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο της κατάθλιψης, ιδιαίτερα στις γυναίκες. Oι ερευνητές μελέτησαν τις διατροφικές συνήθειες 3.204 ενηλίκων και διαπίστωσαν ότι όσοι έτρωγαν ψάρια πλούσια σε ω-3 λιπαρά  λιγότερο από μία φορά την εβδομάδα κινδύνευαν κατά 31% περισσότερο από ήπια ή πιο σοβαρή κατάθλιψη.Πείτε λοιπόν ναι στον σολωμό και προασπίστε μέγιστα την υγεία σας. 

Τελευταία άρθρα

Μπορεί η σωστή διατροφή να επηρεάσει θετικά τη σεξουαλική μας διάθεση;
Μπορεί η σωστή διατροφή να επηρεάσει θετικά τη σεξουαλική μας διάθεση;

Η σεξουαλική μας διάθεση δεν ανεβαίνει πατώντας ένα κουμπί... 

Νιτρικά και Νιτρώδη : σύμμαχοι ή εχθροί μας;
Νιτρικά και Νιτρώδη : σύμμαχοι ή εχθροί μας;

Είναι γεγονός πως η παρουσία νιτρικών και νιτρωδών αλάτων... 

Η κατανάλωση στέβιας ενδέχεται να είναι επιβλαβής για την υγεία?
Η κατανάλωση στέβιας ενδέχεται να είναι επιβλαβής για την υγεία?

Η στέβια αποτελεί γλυκαντικό 300 φορές πιο γλυκό από την επιτραπέζια ζάχαρη...