company logo

Το μυστικό για το υγιεινό τσιμπολόγημα : ο προγραμματισμός

Το μυστικό για το υγιεινό τσιμπολόγημα : ο προγραμματισμός

Τα μικρογεύματα συχνά ενοχοποιούνται για την επιβάρυνση της υγείας και την αύξηση του βάρους. Κατά ένα μέρος, μπορεί να αποτελεί πραγματικότητα, εφόσον αποτελούνται από τρόφιμα με κενές θερμίδες και συμβαίνουν με την μορφή του συνεχούς τσιμπολογήματος. Από την άλλη πλευρά όμως, πρέπει να γνωρίζετε ότι τα μικρογεύματα αποτελούν ένα αναπόσπαστο κομμάτι μίας ισορροπημένης διατροφής. Οι ενήλικες χρειάζονται τα μικρογεύματα για την συνεχή παροχή ενέργειας κατά την διάρκεια της ημέρας και τον καλύτερο έλεγχο της πείνας, ενώ τα παιδιά θα συμπληρώσουν τις ανάγκες σε βασικά θρεπτικά συστατικά, απαραίτητα για την ανάπτυξη και διαμόρφωση τους.

Για να απολαύσετε τα μικρογεύματα και παράλληλα να εκμεταλλευτείτε όλα τα οφέλη που μπορούν να σας προσφέρουν, ξεκινήστε από την οργάνωση. Ανάλογα με την ώρα λήψης των βασικών γευμάτων της ημέρας, προγραμματίστε την ώρα των μικρογευμάτων, ώστε να καλύπτουν το κενό μεταξύ τους. Επιπλέον προμηθευτείτε τρόφιμα που θα σας προσφέρουν πολύτιμα θρεπτικά συστατικά και καλό κορεσμό. Ορισμένες επιλογές μπορεί να είναι

  • το ψωμί και οι φρυγανιές ολικής άλεσης,
  • τα κράκερς,
  • το τυρί και το γιαούρτι με λίγα λιπαρά,
  • τα δημητριακά ολικής άλεσης,
  • οι ανάλατοι ξηροί καρποί,
  • τα μπισκότα βρώμης κ.α.

Τέλος, σχεδιάστε τις ποσότητες που θα πρέπει να καταναλώνετε. Αυτές θα τις ρυθμίσετε ανάλογα με την πείνα σας αλλά και την ποσότητα των κύριων γευμάτων σας.  Προσπαθήστε όμως σε κάθε περίπτωση να έχετε προϋπολογίσει την ποσότητα που θα καταναλώσετε. Ο συνδυασμός των διάφορων σνακ θα σας καλύψουν και διαφορετικές ανάγκες. Για παράδειγμα, οι φρυγανιές με το γιαούρτι ή το ψωμί ολικής άλεσης με το τυρί θα σας προσφέρει ενέργεια και παράλληλα σημαντική ποσότητα ασβεστίου. Αν χρειάζεστε βιταμίνη Ε, προτιμήστε τα ανάλατα αμύγδαλα, ενώ για περισσότερες φυτικές ίνες, τα φρούτα, τα λαχανικά, το ψωμί και τις φρυγανιές ολικής άλεσης. Στην θέση του γλυκού σας, προτιμήστε μπισκότο βρώμης που θα σας προσφέρει την γλυκιά γεύση και παράλληλα ποικιλία θρεπτικών συστατικών. 

Το Diettv προτείνει:

Elite Μπισκότα με νιφάδες Βρώμης!

Τελευταία άρθρα

Η κατανάλωση στέβιας ενδέχεται να είναι επιβλαβής για την υγεία?
Η κατανάλωση στέβιας ενδέχεται να είναι επιβλαβής για την υγεία?

Η στέβια αποτελεί γλυκαντικό 300 φορές πιο γλυκό από την επιτραπέζια ζάχαρη... 

Ετικέτες τροφίμων: ένα χρήσιμο εργαλείο για τον καταναλωτή
Ετικέτες τροφίμων: ένα χρήσιμο εργαλείο για τον καταναλωτή

Η διασφάλιση μιας ισορροπημένης και υγιεινής διατροφής...  

Η Κουρκουμίνη ως υποψήφια για την πρόληψη και θεραπεία της COVID-19
Η Κουρκουμίνη ως υποψήφια για την πρόληψη και θεραπεία της COVID-19

Ο ιός SARS-CoV-2  εμφανίστηκε στην Κίνα τον Δεκέμβριο του 2019...